Tuesday, August 24, 2010

DRAMA ... lagarelor de concentrare! Dachan-Germania












3 comments:

Suflet naiv said...

Ce fiori iti dau unele poze

Unknown said...

eu nu as avea curajul sa ma apropii ... nici macar dupa atitia ani. ce turist e asta care viziteaza asa locuri macabre?? eu vad o poza si am cosmaruri zile la rind, darmite sa calc pe acolo?

liviacristina said...

curiozitatea e mare...si cred ca daca ai ajunge in fata portilor tot ai intra doar de curiozitate dana, adevaru ca in realitate e si mai sinistru iar fiorii ii simti de cum intri...mai ales stiind ca in asemenea locuri au murit mii de oameni...printre care si 260 d romani. si eu am vizitat locul asta si am fost un turist ca oricare altu...deci nu tre sa ai ceva special in sange ca sa vizitezi asemnea locuri macabre...